Кількість автобусів у Львові через два тижні може зменшитися

Про це заявив на зустрічі із перевізниками гендиректор «Екопастрансу» Ігор Самардак. Зустріч відбулася у Львівському прес-клубі.
Сьогодні перевізники намагаються оптимізувати свої витрати, щоб втримати підприємства, які вже мають мільйонні товарні борги. Є також борги і за пальне.
Якщо чиновники мерії від транспорту не переглянуть тарифи на проїзд у громадському транспорті Львова (автобусах), то їхня кількість може зменшитися на маршрутах.
За словами гендиректора «Екопастрансу» Ігоря Самардака, підприємство вже нині економить на мийках автобусів, на покришках, щоб оптимізувати витрати, які впливають на собівартість проїзду. Якщо ж тарифи на перевезення не зміняться, то перевізники змушені будуть або продавати автобуси, або зменшувати їх кількість на маршруті, або скорочувати вечірні години роботи автобусів, щоб оптимізувати зарплату водіїв.
Перевізники звертаються у мерію для перегляду тарифів, а чиновники їм відповідають, щоб керівники транспортних підприємств обгрунтовували свої розрахунки. Це при тому, що нині працює система АСОП (автоматична система обліку перевезень), у якій чиновники бачать увесь трафік оплат, які проходять у громадському транспорті.
На думку перевізників, саме чиновники повинні регулювати рентабельність перевезень, маючи усі дані про них. Адже сьогодні готівкова оплата у автобусах становить всього 7% і перевізники тільки за те, щоб готівки при розрахунку ставало менше.
Але коли впроваджували електронну систему оплати, то вартість тарифу перевезення становив біля 16 гривень. Сьогодні він 12-12.5 гривень.
За словами Ігоря Самардака, у міськраді живуть політикою, а не економікою. Бо саме місто має щоквартально коригувати тарифи, а не перевізники доводити чи аргументувати потребу у корекції вартості проїзду.
Читайте також: заступник Садового хвилюється за Сокільники